V rámci přepisu energií můžete změnit i dodavatele

Jako nový zákazník si v rámci přepisu můžete vybrat obchodníka, se kterým sjednáte smlouvu na odběr energií, zcela podle svého uvážení.

Pro vyřešení přepisu se změnou dodavatele je zapotřebí:

  • Smlouvu původního zákazníka nejprve ukončit u stávajícího dodavatele. K tomu postačí plná moc podepsaná původním zákazníkem, případně čestné prohlášení nového zákazníka pro případy, kdy je původní zákazník nesoučinný nebo nemůže ukončení zajistit sám.
  • Přepis se současnou změnou dodavatele trvá přibližně 30 dní a závisí na komunikaci se stávajícím dodavatelem. Této lhůty se však nemusíte bát, energie budete odebírat bez omezení a konečný stav měřidla, který jste si odsouhlasili s druhým zákazníkem při předání, bývá standardně při vyúčtování respektován.

Samotný přepis energií pak můžete vyřešit podle své volby z pohodlí domova v aplikaci prepisenergii.cz nebo v kterékoliv pobočce innogy (na pobočku se můžete předem objednat a přes objednávací formulář vložit scany dokumentů) či prostřednictvím naší bezplatné zákaznické linky 800 36 36 36.