Informace o pohledávkách nájemníka za energie
Pronajímáte byt a máte obavu, aby nedošlo k demontáži měřidla z důvodu, že váš nájemník nehradí včas a řádně zálohy?
Tuto obavu již můžete hodit za hlavu, innogy nabízí bezplatnou službu pro pronajímatele nemovitostí. Budeme vás informovat ve chvíli, kdy zjistíme, že na daném odběrném místě nedochází k řádným úhradám zálohových plateb.
Co k tomu potřebujete?
Jedná se o službu, se kterou musí souhlasit všechny strany, tzn. pronajímatel, nájemník a innogy. Při uzavírání smlouvy, případně i v průběhu trvání smlouvy je možné sepsat tzv. Dohodu o sjednání služby Informování o stavu pohledávek po splatnosti, která musí být podepsaná všemi stranami.
Podepsáním dohody si zajistíte, že budete vědět, zda váš nájemník hradí své závazky včas a může to také ovlivnit vaši spolupráci do budoucna s nájemníkem.
Pokud o službu máte zájem, stačí poslat podepsanou dohodu s vaším nájemcem, ve které vyplníte váš e-mail nebo mobilní číslo.
Dokument můžete zaslat:
- e-mailem na info@innogy.cz ve formě scanu nebo fotografie
- poštou na adresu: innogy Zákaznické služby, s. r. o., Oddělení komplexních požadavků, Plynární 6, 702 72 Ostrava
A jak to po podpisu funguje?
Informační SMS nebo e-mail obdržíte vždy ve chvíli, kdy zaevidujeme pohledávku na účtu nájemníka. Stejným způsobem vás budeme informovat o tom, že na odběrném místě hrozí demontáž.
Ve chvíli, kdy dojde k ukončení smlouvy z jakéhokoli důvodu (demontáž, změna dodavatele, přepis) služba automaticky zaniká.