Již tuto obavu můžete hodit za hlavu. innogy přichází s bezplatnou službou pro pronajímatele nemovitostí. Budeme Vás informovat ve chvíli, kdy zjistíme, že na daném odběrném místě nedochází k úhradám zálohových plateb.
Co k tomu potřebujete?
Jedná se o službu, se kterou musí souhlasit všechny strany – tzn. pronajímatel, nájemník a innogy. Při uzavírání smlouvy, případně i v průběhu běhu smlouvy je možné sepsat tzv. Dohodu o sjednání služby Informování o stavu pohledávek po splatnosti, která musí být podepsaná všemi stranami.
Podepsáním dohody si zajistíte, že budete vědět, zda váš nájemník hradí své závazky včas a může to také ovlivnit Vaši spolupráci do budoucna s nájemníkem.
Pokud o službu máte zájem, stačí poslat podepsanou dohodu s vaším nájemcem, ve které vyplníte váš e-mail nebo mobilní číslo.
Dokument můžete zaslat:
- e-mailem na info@innogy.cz ve formě scanu nebo fotografie
- poštou na adresu: innogy Zákaznické služby, s. r. o., Oddělení komplexních požadavků, Plynární 6, 702 72 Ostrava
A jak to po podpisu funguje?
Ve chvíli, kdy zaevidujeme pohledávku na účtu nájemníka po splatnosti, obdržíte SMS nebo e-mail s informací, že na daném odběrném místě je pohledávka.
V případě, že hrozí demontáž, dozvíte se také v dané SMS nebo v e-mailu.
Ve chvíli, kdy dojde k ukončení smlouvy služba automaticky zaniká.