Jak přehlásit SIPO na nového zákazníka?
Člověk míní, život mění. Stěhování, svatba či dědictví – to jsou možné životní události, při nichž je potřeba přepsat smlouvy na energie na nového zákazníka.
Člověk míní, život mění. Stěhování, svatba či dědictví – to jsou možné životní události, při nichž je potřeba přepsat smlouvy na energie na nového zákazníka. Bezchybný přepis je v tomto případě nutný pro správný průběh dodávky energií, jejich vyúčtování a souvisejících úkonů. To se týká i pravidelných plateb záloh za elektřinu či plyn prováděných přes SIPO.
V uvedených situacích je zapotřebí provést přepis energií a současně nám nahlásit nové SIPO.
Nejprve si nové SIPO vyřídíte na poště a ve smlouvě vyberete tento způsob úhrady včetně uvedení spojovacího čísla.
Tip:
Chcete ušetřit čas s vyřizováním SIPO a návštěvou na poště? Zvolte si jiný způsob platby záloh, nejlépe bankovní inkaso, kdy pouze jednou nastavíte svolení s inkasem v bance (s nastavením limitu) a už na nic nemusíte řešit, o platbu se postaráme my.
Přepis energií lze provést těmito způsoby:
- online prostřednictvím aplikace prepisenergii.cz
- telefonicky na bezplatné zákaznické lince innogy 800 36 36 36
- návštěvou pobočky, kde se můžete předem objednat a přes objednávkový formulář vložit scany potřebných dokumentů. My vše předem zkontrolujeme a připravíme.
Pokud jste naším stálým zákazníkem a pouze požadujete změnit platební metody na SIPO, můžete změnu provést těmito způsoby:
- přes portál innosvět
- telefonicky prostřednictvím bezplatné zákaznické linky innogy 800 11 33 55
- osobně na pobočce
- písemně prostřednictvím formuláře „Záznam o podání požadavku“, který odešlete na adresu:
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Plynární 2748/6
702 72 Ostrava - Moravská Ostrava