Jak přehlásit SIPO na nového zákazníka?

Člověk míní, život mění. Stěhování, svatba či dědictví – to jsou možné životní události, při nichž je potřeba přepsat smlouvy na energie na nového zákazníka.

Člověk míní, život mění. Stěhování, svatba či ‍dědictví ‍– ‍to ‍jsou možné životní události, při nichž je ‍potřeba přepsat smlouvy na ‍energie na ‍nového zákazníka. Bezchybný přepis je ‍v ‍tomto případě nutný pro správný průběh dodávky energií, jejich vyúčtování a ‍souvisejících úkonů. To ‍se ‍týká i ‍pravidelných plateb záloh za ‍elektřinu či ‍plyn prováděných přes SIPO.

V ‍uvedených situacích je ‍zapotřebí provést přepis energií a ‍současně nám nahlásit nové SIPO.

Nejprve si ‍nové SIPO vyřídíte na ‍poště a ‍ve ‍smlouvě vyberete tento způsob úhrady včetně uvedení spojovacího čísla.

Tip:

Chcete ušetřit čas s ‍vyřizováním SIPO a ‍návštěvou na ‍poště? Zvolte si ‍jiný způsob platby záloh, nejlépe bankovní inkaso, kdy pouze jednou nastavíte svolení s ‍inkasem v ‍bance (s ‍nastavením limitu) a ‍už ‍na ‍nic nemusíte řešit, o ‍platbu se ‍postaráme my.

Přepis energií lze provést těmito způsoby:

  • online prostřednictvím aplikace prepisenergii.cz 
  • telefonicky na ‍bezplatné zákaznické lince innogy 800 ‍36 ‍36 ‍36
  • návštěvou pobočky, kde se ‍můžete předem objednat a ‍přes objednávkový formulář vložit scany potřebných dokumentů. My ‍vše předem zkontrolujeme a ‍připravíme.

Pokud jste naším stálým zákazníkem a ‍pouze požadujete změnit platební metody na ‍SIPO, můžete změnu provést těmito způsoby:

innogy Zákaznické služby, ‍s.r.o. 
Plynární 2748/6
702 ‍72 Ostrava - Moravská Ostrava

Jak přehlásit SIPO na nového zákazníka text