Chcete být obslouženi přednostně?
Pokud potřebujete navštívit pobočku innogy v jakékoliv záležitosti a bojíte se dlouhého čekání, máme pro vás jednoduché řešení: objednejte se předem. Je to až neuvěřitelně snadné.
Jednoduše si vyberte zákaznické centrum, které je nejblíže vašemu bydlišti. Kliknutím na tlačítko „objednat schůzku na pobočce“ zadáte vaše kontaktní údaje a zároveň můžete vložit scany potřebných dokumentů.
Zvolíte si datum a čas vaší návštěvy a potvrdíte.
Na konci vaší objednávky se vám zobrazí číselný kód, který po příchodu do zákaznického centra zadáte do vyvolávacího systému.
Díky tomu budete přednostně obslouženi naším specialistou a snadno přeskočíte ostatní zákazníky čekající ve frontě.
V zákaznickém centru vyřídíte všechny záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektřiny:
- žádosti o připojení k distribuční soustavě
- uzavření smlouvy o sdružených službách dodávky
- přepisy odběrných míst
- veškeré změny ve stávajících smlouvách (úpravy záloh, platebních podmínek, fakturačních adres, kontaktních údajů apod.)
- odečty pro fakturaci nebo při změně ceny
- reklamace a stížnosti
V zákaznickém centru můžete navíc získat:
- pojištění domácnosti
- domácí asistence
- registraci do portálu nebo aplikace innosvět
- fotovoltaiku včetně dotace
- servis plynového spotřebiče
- innogy kartu