Chcete být obslouženi přednostně?

Pokud potřebujete navštívit pobočku innogy v ‍jakékoliv záležitosti a ‍bojíte se ‍dlouhého čekání, máme pro vás jednoduché řešení: objednejte se ‍předem. Je ‍to ‍až ‍neuvěřitelně snadné.

Jednoduše si vyberte zákaznické centrum, které je nejblíže vašemu bydlišti. Kliknutím na tlačítko „objednat schůzku na pobočce“ zadáte vaše kontaktní údaje a zároveň můžete vložit scany potřebných dokumentů.

Zvolíte si datum a čas vaší návštěvy a potvrdíte.

Na konci vaší objednávky se vám zobrazí číselný kód, který po příchodu do zákaznického centra zadáte do vyvolávacího systému.

Díky tomu budete přednostně obslouženi naším specialistou a snadno přeskočíte ostatní zákazníky čekající ve frontě.

V zákaznickém centru vyřídíte všechny záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektřiny:

  • žádosti o připojení k distribuční soustavě
  • uzavření smlouvy o sdružených službách dodávky
  • přepisy odběrných míst
  • veškeré změny ve stávajících smlouvách (úpravy záloh, platebních podmínek, fakturačních adres, kontaktních údajů apod.)
  • odečty pro fakturaci nebo při změně ceny
  • reklamace a stížnosti

V zákaznickém centru můžete navíc získat: