Jak to funguje
Chcete převést smlouvu na odběr plynu či elektřiny na jinou osobu, například z důvodu stěhování, úmrtí nebo prodeje nemovitosti?
Pak se jedná o přepis.
U nás celý proces můžete vyřídit online z pohodlí domova.


Naše řešení vás pohodlně provede přepisem za pár minut, ale než začnete vyplňovat, měli byste znát
Přepis energií je třeba provést v okamžiku, kdy se v jednom odběrném místě střídají dva různí zákazníci, např. při stěhování nebo úmrtí.
Pokud dochází pouze ke změně příjmení, nejedná se o přepis, ale o změnu smluvního údaje, kterou lze provést v portálu innosvět.
Původní zákazník |
Nový zákazník
|
V případě stěhování původního a nového zákazníka
- dokument prokazující vlastnické právo k nemovitosti (např. kupní nebo nájemní smlouva)
V případě úmrtí původního zákazníka
- kopii úmrtního listu původního zákazníka (je-li k dispozici)
- dokument prokazující vlastnické právo k nemovitosti (např. vyjádření o dědickém řízení, výpis z katastru nemovitostí, kupní smlouvu)
- čestné prohlášení (vygeneruje se automaticky z této aplikace), na základě kterého provedeme ukončení smlouvy s původním zákazníkem a vypořádání zůstatku
V případě nedostižnosti původního zákazníka
Například z důvodu neznámého místa pobytu či kontaktu:
- dokument prokazující vlastnické právo k nemovitosti (např. kupní nebo nájemní smlouva)
- čestné prohlášení (vygeneruje se automaticky z této aplikace), na základě kterého provedeme ukončení smlouvy s původním zákazníkem a vypořádání zůstatku
Novostavby
Pokud se stěhujete do novostavby, původním zákazníkem je často developer, nebo jiný smluvní partner, zajišťující prodej.
Tip pro vás
Jako nový zákazník máte možnost uzavřít smlouvu na výhodné produkty Start nebo Benefit+. Více informací k produktu Start pro elektřinu, Benefit+ pro plyn.
V případě zájmu o přepis smlouvy s jiným produktem prosím kontaktujte zákaznickou linku 800 36 36 36, nebo nás navštivte v kterémkoliv z našich zákaznických center.