Naše řešení vás pohodlně provede přepisem za pár minut, ale než začnete vyplňovat, měli byste znát
Přepis energií je třeba provést v okamžiku, kdy se v jednom odběrném místě střídají dva různí zákazníci, např. při stěhování nebo úmrtí.
Pokud dochází pouze ke změně příjmení, nejedná se o přepis, ale o změnu smluvního údaje, kterou lze provést v portálu innosvět.
Původní zákazník |
Nový zákazník
|
V případě stěhování původního a nového zákazníka
- dokument prokazující vlastnické právo k nemovitosti (např. kupní nebo nájemní smlouva)
V případě úmrtí původního zákazníka
- kopii úmrtního listu původního zákazníka (je-li k dispozici)
- dokument prokazující vlastnické právo k nemovitosti (např. vyjádření o dědickém řízení, výpis z katastru nemovitostí, kupní smlouvu)
- čestné prohlášení (vygeneruje se automaticky z této aplikace), na základě kterého provedeme ukončení smlouvy s původním zákazníkem a vypořádání zůstatku
V případě nedostižnosti původního zákazníka
Například z důvodu neznámého místa pobytu či kontaktu:
- dokument prokazující vlastnické právo k nemovitosti (např. kupní nebo nájemní smlouva)
- čestné prohlášení (vygeneruje se automaticky z této aplikace), na základě kterého provedeme ukončení smlouvy s původním zákazníkem a vypořádání zůstatku
Novostavby
Pokud se stěhujete do novostavby, původním zákazníkem je často developer, nebo jiný smluvní partner, zajišťující prodej.
Jako nový zákazník máte možnost uzavřít smlouvu na výhodný produkt Optimal s postupně klesající cenou a finančními bonusy do vyúčtování. Více informací k produktu Optimal pro elektřinu, Optimal pro plyn.
V případě zájmu o přepis smlouvy s jiným produktem prosím kontaktujte zákaznickou linku 800 36 36 36, nebo nás navštivte v kterémkoliv z našich zákaznických center.
Doporučujeme se na pobočku innogy předem objednat a přes objednávací formulář vložit scany potřebných dokumentů. Budeme tak mít možnost vše předem zkontrolovat a připravit. Vyřízení bude rychlejší.