Informace o ‍odstávce

Od ‍20. ‍4. ‍2024 do ‍28. ‍04. ‍2024 budeme připravovat přechod na ‍novou verzi a ‍stránky budou nedostupné.

V ‍uvedeném termínu nebude možné zadat přepis online. Prosíme, veškeré podepsané dokumenty nám odešlete nejpozději do ‍20. ‍4. ‍2024, abychom je ‍mohli řádně zpracovat. Děkujeme a ‍omlouváme se ‍za ‍případné komplikace.

Samozřejmě jsme vám stále k ‍dispozici na ‍lince 800 ‍36 ‍36 ‍36, na ‍online chatu nebo na ‍e-mailu info@innogy.cz. 

 

 

Co budete potřebovat?
Zobrazit
  1. EAN
  2. Číslo a stav měřidla, distribuční sazbu a jistič
  3. Číslo bankovního účtu
  4. Podepsanou kupní, nájemní nebo podnájemní smlouvu
Skrýt
Co budete potřebovat?
Zobrazit
  1. EIC
  2. Číslo a stav měřidla
  3. Číslo bankovního účtu
  4. Podepsanou kupní, nájemní nebo podnájemní smlouvu
Skrýt